Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

For at hjælpe dig med at forstå vores produkter og tjenester bedre og for at muliggøre en enkel og sjov brugeroplevelse, har vi samlet en liste over ofte stillede spørgsmål med svar. I tilfælde af at dit specifikke spørgsmål eller bekymring ikke behandles nedenfor, er du velkommen til at kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) for et hurtigt svar, eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.


Spørgsmål. Hvordan vil min digitale kode blive leveret?

Svar. Når din betaling er blevet gennemført, vil din digitale kode vil blive sendt til den e-mailadresse, du angav, da du udfyldte formularen for din foretrukne betalingsmetode.

Spørgsmål. Hvor lang tid vil det tage, inden jeg modtager min digitale kode?

Svar. Du vil modtage dit digitale kode inden for et par sekunder, efter vi har modtaget din betaling.

Spørgsmål. Jeg har ikke modtaget min digitale kode! Hvad gik der galt?

Svar. Forudsat at din betaling blev gennmeført, kunne en af to ting være sket med din digital kode.
    1. Din kode kan være blevet leveret til din 'Spam-mappe'. Hvis ja, skal du markere den som 'Ikke spam' for at sikre, at fremtidige digitale koder bliver modtaget korrekt.

    2. Den e-mailadresse, du angav, var forkert. Hvis dette er tilfældet, skal du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Er de digitale koder, du sælger lovlig?

Svar. Ja, alle vores digitale koder er 100% lovlige, da de kommer fra autoriserede forhandlere.

Spørgsmål. Hvorfor er jeres digitale koder, billigere end på andre hjemmesider?

Vi leverer nogle af spilbranchens billigste digitale koder, fordi vi køber dem i store mængder fra licenserede distributører. Som en "webshop", der udelukkende sælger digitale koder, er der ingen fragtomkostninger eller håndteringsgebyrer for vores kunder.

Spørgsmål. Hvordan kan jeg stole på jer?

Svar. Vores webshop er medlem af Webshop Trustmark Foundation – Verdens mest udbredte og betroede Trustmark for butikker, der tilbyder produkter og tjenester via internettet. Ud over det overholder vi de love og regler, der er fastsat af Webshop Trustmark Foundation, Vi tilføjer et dobbelt lag af beskyttelse ved at kryptere dine personlige oplysninger under betalingsprocessen via en sikker HTTPS-forbindelse.

Spørgsmål. Hvilken konsol/platform er min digitale kode kompatibel med?

Svar. Du kan finde oplysninger om kompatibiliten af en digital kode på den tilsvarende kode-hjemmeside. Hvis du stadig er usikker på kodernes specifikationer, bedes du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) før du foretager dit køb eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Hvordan kan jeg aktivere min digitale kode?

Svar. For en trin-for-trin guide til hvordan du aktiverer din digitale kode, kan du se på vores , hvordan det fungerer side

Bemærk, at hver digital kode udgiver har sin egen kode-indløsnings proces. I tilfælde af, du er usikker på, hvordan du indløser din digitale kode, skal du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Min kode er ugyldig eller fungerer ikke, hvad kan jeg gøre?

Svar. For alle klager over 'ugyldige koder', skal du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Mit gavekort og / eller medlemskode er 'region låst', hvordan løse jeg dette?

De fleste gavekort og medlemskaber er region låst og/eller valutaspecifik så skal du sørge for at kontrollere produktets billede og beskrivelse omhyggeligt, før du køber. Hvis du kontakter vores supportmedarbejdere vil de hjælpe med at klarlægge problemet og informere dig om mulige løsninger. Du kan kontakte dem via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Kan jeg få min digitale kode leveret til min hjemmeadresse?

Svar. Nej, desværre kan du ikke få din digitale kode leveret hjem til dig. Vi sælger kun digitale produkter, der er tilgængelige online, og leveres digitalt til din e-mailadresse ved køb.

Spørgsmål. Jeg forsøger at bestille en ordre, men syntes ikke jeg kommer til betalingssiden, kan I hjælpe mig?

Svar. Dette sker typisk, når du vælger betaling med kreditkort. Mange banker foretager en sikkerhedskontrol, når du foretager en betaling online, for at forhindre kreditkortsvindel og/eller tyveri. Dette sker som regel for at beskytte interesserne for deres kunder og som ofte fører det til irriterende, men nødvendige forhindringer, hvis du fuldføre en betaling online. For at hjælpe med at løse dette skal du straks kontakte din bank og kontrollere, at det faktisk var dig, der forsøgte at foretage betalingen og bede dem om at godkende det.

Spørgsmål. Jeg forudbestilte et spil, men modtog ikke koden?

Svar. Levering af forudbestillede spilkoder afhænger af udgivelsesdatoen af spillet (Kontroller spillets udgivelsesdato på produktsiden for en forventet leveringstid). Der er dog tidspunkter, hvor din kode måske allerede er tilgængelig for dig, men du kan ikke aktivere det, før det nævnte spil udgives af dets udgiver på markedet.

Hvis et spil allerede er frigivet, og du ikke har modtaget din kode eller ikke kan aktivere den, bedes du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) før du foretager dit køb eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Spørgsmål. Jeg har ved et uheld købt den forkerte vare. Kan jeg byte den eller få en refusion?

Svar. Hvis du uheldigvis har købt et forkert produkt, bedes du kontakte vores supportmedarbejdere via 24/7 live chat boksen (nederste højre hjørne af skærmen) før du foretager dit køb eller besøge vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

For bekymringer og forespørgsler, som vi ikke har dækket af ovenstående FAQ, er du velkommen til at kontakte vores Live Chat kundesupport team, der er tilgængelig 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Besøg vores kontaktside for alternative måder at komme i kontakt med os på.

Helpdesk


Hvis du har modtaget en forkert kode, eller du ved et uheld har købt en digital kode med landrestriktioner, skal du kontakte vores helpdesk / Vores Live Chat er tilgængelig 24/7.

Klik på linket "Kontakt" nedenfor for at få fuld kontaktoplysninger.

Nyhedsbrev


Vi opdaterer altid vores kampagner og specialtilbud. Gå ikke glip af nogen af vores tilbud! Hold dig informeret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev.

God og hurtig service. God pris.

09-03-2019 10:10:24

Best support ever! Got helped with my problem in less than 30 Minutes. Fast delivery and fast respons time!

17-02-2019 22:52:43

Jeg havde problemer med en fejlmeddelelse i forbindelse med checkout. Det hjalp Lisa i chatten med. Meget effektivt. Tak.

20-12-2018 11:44:32

Super!

18-12-2018 10:45:13

super hurtigt svar tid på code og på chat.

16-12-2018 17:15:02

Super tilfreds! Købte et PSN kort og det kom hurtigt og virkede som det skulle! Varmt anbefales!

26-11-2018 14:00:29

Købt Xbox Live medlemsskab via Spilogkoder. Indenfor en halv time - fordi jeg benyttede Paypal tog det lidt længere tid - modtog jeg koden til fornyelse: Fungerede perfekt!

22-11-2018 06:34:27

Koden kom inden for ca. 30 min.

21-11-2018 11:20:33

Hurtigt og nemt :-)

20-11-2018 16:22:45

Gik super hurtigt med min levering! Billig pris, og sikker handel.

20-11-2018 15:18:03

God betjening og hurtig tilmelding

19-11-2018 08:55:33

Fin service hurtig ordrebehandling levering af produktkode på mail kan kun være tilfreds

16-11-2018 10:41:06

Det er gode priser og man får hurtig levering men der er lang tid fra køb til at man kan se betalingen er fuldført.

15-11-2018 12:17:00

God service og hurtige der gik en ca.30 min fra at betalingen blev trukket til koden kom. jeg anbefaler den side tak så nu kan jeg komme til at spille

15-11-2018 06:59:46

Super tilfreds. Fik koden med det samme.

14-11-2018 22:17:53

Ville ønske at jeg havde kendt til siden før! Har købt flere pakker til The Sims 4 :)

14-11-2018 16:06:12

Jeg har købt alle mine The Sims 4 spil derinde, jeg har fået koderne med det samme og der intet problem været med at få downloadet spillet bagefter! Også gør det jo ingenting, at spillene koster nærmest ingenting ift. det andre steder man kan købe dem.

14-11-2018 12:54:30

hurtigt og let. Fik koden med det samme.

13-11-2018 13:24:50

lidt ventetid på at modtage koden,men efter hurtig chat med support blev det klaret, SUPER.

13-11-2018 11:26:06

Super tilfreds med min oplevelse. Nemt og hurtigt og ingen bekymring 😊

12-11-2018 14:33:26

Kom 10 minutter efter betaling, er super tilfreds.

12-11-2018 09:15:34

Der var absolut ingen problemer. Efter 10 min. kom min kode via mail, og koden fungerede som den skulle.

09-11-2018 08:25:00

Nemt og hurtigt - jeg fik hjælp i supporten til redeem (intet at klage over der)!

08-11-2018 06:40:56

Ventede 5 min på bekræftelse og koden, som fungerede fint da jeg fandt ud af at jeg skulle downloade steam, og skrive koden der.

07-11-2018 15:52:10

Der er lidt meget sikkerhed omkring betaling, men ellers er det et super koncept. Spil, gavekort til Steam og andet som man ikke kan købe i butikker, kan købes online.

07-11-2018 07:55:42

Ind til nu 4 styks

18-10-2018 22:20:37

Billigt sparet 72kr på 12 måneders PS4 plus abonnement for 1 år og koden kom på under 5min

18-10-2018 00:21:24

Nemt og hurtigt 👍😀

05-10-2018 14:16:59

Jeg havde ikke lige luret at man var nødt til at spille spillet via Origin, men ikke desto mindre er 60 kr., en lav pris for så stort et skud nostalgi :) Glæder mig til at komme tilbage i tiden!

05-09-2018 19:53:09